Världens lyckligaste hästägare!

Nu är jag seriöst världens lyckligaste hästägare! Efter snart två år slit så har jag äntligen lyckats! Idag så red jag dressyr på Lillis o jag fick henne att trava jätte fint o sakta så att jag kunde sitta ner o hon gick i jätte fin form hela tiden! Även när jag trava o galoppera! Jag är så glad! O hon lyssna jätte bra vad jag än sa till henne! Men de jag är mest stolt över är självklart att hon gick i form hela tiden o att hon trava så fint!:D


Världens duktigaste häst! Så till er med hästar med problem eller ridtravare fortsätt kämpa! de lönar sig, sen så sitter ni där o är världens lyckligaste när allt funkar så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0