Dagens ridning

Red två gånger idag. Första gången körde jag för Angelika med min kusin Jonathan som red på Trissan o jag på Lillis så klart! Idag körde vi hoppning, Lillis va lite envis i början o sprang förbi lite o sånt men Angelika tog o hoppa upp o pröva lite o sen vart hon jätte snäll! De gick jätte bra efter de! Jag sken som en sol! Jag o Lillis hoppade upp till 60 cm o Trissan o Jonathan hoppa ca 40-50 cm. Idag kände jag att både jag o Lillis har blivit mycke säkrare i hoppningen!

Sen ställde vi in Trissan i boxen då jag tyckte de va onödigt att släppa ut henne när hon snart skulle in igen. Jag har glömt att berätta att de varje söndag kommer hit en liten autistisk tjej o rider på Trissan. Idag va fjärde söndagen hon va här o hon har verkligen gjort framsteg under dessa veckor!
Sen så är de två som turas om att ta hand om henne varannan helg. Och idag så fick Felicia (hon som tog hand om lilla tjejen som föresten heter Kyla idag) rida på Nikko. Hon o jag stack ut på Lillis o Nikko. De gick riktigt bra i skogen oxå! Jag kan bli lite osäker ibland i skogen men idag så va jag helt lugn! inte alls osäker vad som än hände! Jag e så glad!


Felicia rider på Nikko:D nå fel på pappas dator så jag får inte in bilderna men tog denna från min mosters blogg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0