God dagens;)

Eller eftermiddag kke jag ska säga.

Idag har jag inte gjort mycke alls, bara sovit o tittat på film med Sofia, så ni kan ju gissa vad de blir för filmer när en 4 (snart 5) åring får bestämma! Mammas kusin e även här just nu o de e kul, träffat honom några gånger denna vecka men innan de vare flera år sen sist!

Imorgon blire en betydligt mer händelserik dag! Då ska jag och mamma göra några hinderstöd (om hon hinner) o sen ska jag ta o tjäna lite pengar! Ska jobba för vårat (gårdens) företag i sommar o tänkte att de  e lika bra att börja nu så jag hinner tjäna mer!

Ja de va kke inte de mäst hästrelaterade inlägget men aja de kommer senare.


ska tjäna pengar så jag kan köpa massa schabrak se!:D ne då! Ska spara alla pengar o hitta på nu kul nån gång;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0