Hej igen

Mår mkt bättre nu:D va dock hemma idag men mådde it bra i morse o på dan.

gjorde nyss en designe åt min moster som nyss starta en blogg.

Min mosters blogg: http://nikkoopulver.blogg.se/

Har även gjort en designe åt mamma, jag hjälpte henne att starta en blogg o göra en designe för ett tag sen.
Mammas blogg: http://gunillaobrunte.blogg.se/

Jag har inga ideér på vad jag ska skriva! förslag?


Mobba inte hur de ser ut! ser ut som att jag e as hård i handen osv! usch hemsk bild!

Jag red en stund för Angelika idag, mamma red även lite på Brunte (ordäntligt) för första gången idag. För Angelika där oxå. De gick bra för oss båda, dock så fatta brunte inte så mkt. Men jag hade även ett lakan under sadeln för att se om den trycker nånstans (drf de e nått vitt under sadeln)


Brunte


Westernsadeln ligger föresten jättebra:D





Nej vadå fail?xD usch igga hemska mej o kolla på underbaringen<3


haha fin bildxD aja Brunte the boy mina damer o herrar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0