Kom precis hem

Har varit o kvällsfodrat hästarna. Jag va på gröntkort kursen idag... Kände att jag kanske inte hade orkat men eftersom att de va sista gången innan slutprovet så släpade jag mig dit o tog mig igenom de. De va ju inte direkt nån seriös lektion om vi säger så. I början körde vi lite spel/frågesport grejer o sen så flumma vi bara runt vi kolla på massa bilder o klipp från en blogg som drivs av två på kursen o sen kolla vi på massa roliga klipp från youtube.

Imorn är det studiedag då, hoppas at tjag blir frisk för jag vill inte slösa bort en studiedag på att va sjuk!


Om jag orkar så blir det en skogstur imorn o sen så blire att tvätta prinsessan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0