Rubrik...?

Jaha nu sitter jag här o e lite depp! Jag hade tänkt att jag skulle åka in till örebro idag o kolla på yeahfestivalen när smash skulle spela men jag ska sitta barnvakt... Så om ett tag kommer mina två småkusiner o så blire att sitta barnvakt till dom o Sofia. Min kusse Isabel kommer hit o ska hjälpa mej.
Så nu känner jag mej en liten aning besviken.

Men men. Blir ingen ridning idag... ska dock rida för Angelika imorn.

Men vi får se hur mycke uppdatering de blir nu när jag måste vakta ungar men aja vi får se;) kke hinner fixa nåt tidinställt nu;)


Bilden är så nära perfekt man kan komma! *HOST!!!!!* Lillis röck upp huvet o allt ser helt fel ut! O så hade jag inte ens min hjälm utan de va en som red Lillis förra helgen o de va hennes o jag skulle bara visa lite när jag red så jag fick låna den o de va en såndär jobbig grej men ska sätta på hakan!!!! aja hade ingen annan bild just nu.... O hon hade inte ens westernträns såg jag nu oxå! Men de va för att hon som red inte rider western o har bara ridit lite förut så hon fick de vanliga för tyglarna kan vara jobbiga, minst sagt... aja inget alls som e bra med bilden!

Kommentarer
Postat av: jessica

sv; Ja hittade dom :) tack ändå :D

2011-05-28 @ 14:16:50
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0