Trötter

Idag skulle jag ha gått ut o jobbat på morgonen/förmiddagen... meeeeeeeen min skönhetssömn hade andra planer.... Jag vaknar typ halv 11 och undrar vad som hände med telefon eftersom att jag visste att jag sätt på alarm på den men när jag kolla va de tydligen avstängt. Så jag har stängt av alarmet i sömnen och när jag vakna va de försent för då va de inte så öång tid kvar tills vi skulle ut o rida. Sen har jag inte gjort spec mkt idag!

De va skit kul o rida idag! Hästarna va trötta efter igår för vi körde ganska hårt men dom ville ändå bara galoppera!

Nåt som  vore extermt skönt vore att kunna raka Tura! För hon blir så lätt svettig! Men eftersom att vi har dom på lösdrift så är de ju inte speciellt smart att raka henne eftersom att hon då måste gå med massa täcken i vinter.

image description

Kommentarer
Postat av: jessica

sv; okeeej men fin ändå ;) hur går de med din häst nu? :)

2011-11-13 @ 20:56:18
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0