Dagen

Idag va jag bara i skolan fram till lunch, mådde så illa att ja vart tvungen o åka hem. När ja vilat en stund mådde jag lite bättre och Steffes ägare kom hit idag (hon som har honom här är ju bara fodervärd, o hans riktiga ägare är mammas jobbarkompis) och red honom. O eftersom att Tura va tvungen att ridas idag o ja mådde lite bättre så följde jag med. Så jag mamma, Anna (steffes ägare) o min moster stack ut o red en liten sväng i skogen. För en timme sen kom jag, mamma o Sofia hem från att ha varit ute med shettisarna en sväng. Så idag blev de dubbla pass för mig, men de e bra ja måste träna upp min kondis lite så ska försöka dela upp ridningen o rida lite olika hästar så att ja rider istortsätt varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0