Hjälp

Jag vet att jag inte är så duktig på att uppdatera just nu men de e så att när jag inte kan rida på Lillis så har jag inte mycke att skriva om! Jag ska ju rida Steffe minst en gång i veckan men de blir fortfarande inte mycke att skriva om!
Nån som har förslag på vad jag kan skriva om? Vill ni ha bilder på stallet? blider och fakta om alla hästarna? säg nåt! Vill ju inte heller sitta och skriva massda ointressanta inlägg så säg vad ni vill läsa/se. Jag har lovat att jag ska lägga ut en video när jag rider men kan ta de nån gång när jag rider Steffe annars blir de inte så roligt att se.



I don't want this to end here...

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du nu inte har nå o skriva så kan du ju ta en kort blogg paus.

2011-09-06 @ 20:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0