Ridning

Red för Angelika idag och de gick jätte bra! Är sjukt nöjd med min lilla Tura och extremt stort tack till Julia och mamma som har jobbat massa med henne under tiden jag inte kunnat rida!
Tränade lite på att få henne o trava i lugnt tempo och så är hon så att om man smackar så kastar hon in sig i traven och så lyssnar hon bara på smackningar och inte när man driver på henne så träna lite på att inte smacka och försöka få henne i trav ändå. Så nu ska jag inte smacka på henne utan använda typ puss ljud och driva bara. Så nu har vi nått vi ska träna stenhårt på!

Efter att jag mamma och Pauliina ridit så hade jag och mamma en liten lektion för Jonas. Han är en naturbegåvning verkligen! Hur duktig som helst!

Jag fotade när mamma och Jonas red och mamma fotade mig och Pauliina men åkte till Jonas och nu har jag inte tillgång till bilderna men vi får se om mamma lägger upp dom på stallbloggen (stallyxe.blogg.se) o jag kan ta dom därifrån annars får se dom på tisdag eller onsdag!

Bild från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0