tips till starkare naglar

Tänkte bara komma med ett litet tips till er som vill ha starkare naglar!
Jag har själv ganska så dålig nagelkvalitet men jag brukar jämt ha genomskinligt nagellack på mig för om man har nagellack på sig jämt så stärker de naglarna ganska så mycket faktiskt! Man kan ju självklart ha färgat också men jag har genomskinligt för att de inte syns lika mycket när de börjar försvinna och så för jag har inte alltid orken att ta tag i att börja fixa om naglarna hela tiden!
Jag märker stor skillnad på när jag varit utan att ha negellack ett tag och sen har de så är de stor skillnad på bara några dagar!
Sen kan jag ju också råda till att inte använda lösnaglar för mycket då de sliter endel på naglarna.
En ganska gamal bild på ett par lösnaglar som jag gjorde för länge
sen, tror faktiskt att de va dom första jag gjorde.

Kommentarer
Postat av: saga

Bra tips, Skulle du kunna fråga något i min frågestund? Skulle vara jätte snällt! :D

2012-04-18 @ 15:43:57
URL: http://saganilssons.blogg.se/
Postat av: Emma

Du har med en jättefin blogg ^^

2012-04-18 @ 16:06:02
URL: http://seethemomentof.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0