Dagens ridning

Red först på Sheeba för Angelika och det var mäst så att Angelika skulle få se lite vad hon kan och så. Vart jobbigt för benen då jag fick sitta och hålla igång henne o jobba massa med att få henne att ställa sig inåt i vänstra varvet.

Sen tog jag och red Tura, ridpasset gjorde mig lite besviken måste jag säga! Tycker inte hon har gått så bra denna vecka, tycker Tura bara gått o fokuserat på annat! Idag så var hon först så att hon bara sprang iväg i traven så ja satt där som en liten vante! Men tillslut fick jag henne att trava i ett lugnt och fint tempo. Sen kom vi till det med bakdelsvändning.... Hon var intresserad av allt utom mig! Och så backade hon bara och gjorde framdelsvändning... Men fick henne att ta något steg.

Hade sen lektion för Wilma och Trissan igen, Trissan var lite bråkig och ville inte lyssna men de slutade bra i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0