Härlig tur! + avramling

Red dubbelt idag! Först på Sheeba o sen på Tura. Red båda på bana. Red intervaller på båda! När jag skulle spänna Sheebas sadelgjord så gick den sönder.. Och vi hade ingen annan som passa så fick bli och rida barbacka. Hon är riktigt skön att rida barbacka på! Hon är jätte bred och har en EXTREMT BRED manke och väldigt låg manke! Gick jätte bra förutom att hon helt plötsligt snubbla till tre gånger på rad och höll på att gå omkull så ramla jag över nacken och ner på backen. Men de gick bra! Sen så är jag såååååååå stolt över Tura! När ja skrittat fram o travat lite oså så tänkte jag fatta galopp (var på en inhägnad volt som är ca 20x20) och hon fattade en jätte fin galopp och gick jätte bra i form!!!! Sen så skulle jag fatta i vänster varv o då gick de jätte bra!!! Hon har lättare för vänster dock! Men åhhh vad jag är nöjd! Flera jätte fina galoppfattningar!! Red Tura med engelsk sadel då de dugga o visste att de kunde börja regna mycket o vill inte förstöra w-sadeln!


Kommentarer
Postat av: Pyyyyyyy!!!!!

Klant arsle <3
Söt häst du har hjärtat ! <3

2012-08-22 @ 21:35:41
URL: http://emeliebergholtz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0