Kan äntligen slappna av!

Var ju som sagt o jobbade med Jonas idag. Vi var och hjälpe hans farbror med att flytta och sortera plankor. Va lite tungt emellanåt men det gick bra! man fick lite styrketräning då så!
 
Jonas farbror är kiropraktor och jag har ju haft så sjukt mycket låsningar och muskelspänningar överallt så de är helt sjukt! Har ju varit bokstavligt talat sten hård i axlarna och haft riktigt ont i ryggen och senaste dagarna har jag haft skit ont i ena sidan utav käken, kunde inte ens öppna munnen tillräckligt mycket för att äta en macka imorse! Men i alla fall så knäckte han till mig och Jonas idag! Jag hatar ljudet av när man knäcker nånting och sånt så det var lite obehagligt när han gjorde de men sen efter en stund så kunde jag andas bättre igen! (har haft ganska stora svårigheter med andningen!) Det var helt sjukt vad duktig han är! och jag är MJUK (!) i axlarna! Det har jag inte varit på hur många år som helst! Sen har mitt högerben varit mycket längre än mitt vänstra, så när jag har suttit med en dator i knät har den lutat jätte mycket och när jag ridit i engelsk sadel har jag fått ha 2 hål längre på högerbenet! Men han knäckte till nånting (är så dålig på sånt där) som gjorde att mitt ben bara är ca en halv cm längre (han fick inte riktigt loss de) istället för typ 6-7 cm längre! Han fixade massa problem! Och han gjorde de GRATIS! Så nånting som skulle ha kostat mig 600kr fick jag gratis! 
Ska förmodligen tillbaka och knäcka till mig igen i slutet av veckan.
 

Kommentarer
Postat av: Emilia Nordström

Skulle också behöva det, är typ stel överallt :/

2012-08-06 @ 22:08:15
URL: http://emiliahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0