Nytt i garderoben

När jag slutade kl 14.35 idag så kom mamma och pappa och hämtade mig och så åkte vi runt lite på stan fick ett par nya skor och 20 par strumpor xD Jag sa att jag skulle behöva några par nya då massa är försvunna och vissa trasiga oså, men väntade mig inte 20 par!
När vi kom hem så stack jag och mamma ut och red på Tura och Sheeba. Tura gick jätte bra förutom att vi hade lite problem med att trava sakta, men de gick ändå hyfsat tillslut.
Efter de så skynda vi oss hem och gjorde iårdning oss och gick över till farmor och firade henne då hon fyller på måndag. Och nu sitter jag här, trött och sjuk. 
 
Imorn ska jag upp strax innan 8 och rida lite på Tura och vid halv 11 rullar bilen mot Jonas. Känns så tomt när han inte är här efter som att vi jämt är tillsammans
 
Förresten kolla vad snygg datorväska jag fick av mamma och pappa igår! Dom visste att jag var i behov av en så när dom lämnade in min telefon i tisdagas så köpte dom den! (var ju dock hos Jonas då och kom ju hem igår).
 

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

fin väska :D

2012-09-01 @ 23:14:58
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0