Svar på kommentar

Louise R

En av dom enda motivationerna man egentligen behöver är att veta vad sitt mål är och hur underbar känslan kommer vara när man väl är framme.
Har varit i samma situation så vet vad du menar, min häst var totalt omöjlig att kunna rida så var oftast besviken men sen när de började förbättras så såg jag dom små förändringarna som gjorde mig så otroligt glad och då fick jag alltid mer energi till att fortsätta, kommer ihåg första ridturen som han verkligen skötte sig och arbetade ordentligt, vart så otroligt glad att jag började gråta :) allt arbete lönar sig om man har vilja och energin till att fortsätta! Så hoppas att du kommer få känna samma glädje som jag när du också lyckas!

 

Svar:
Jo, jag får försöka tänka så! Men det känns bara som att mina mål är alldeles för långt bort! Men tack så mycket! Jag ska verkligen försöka tänka possitivt! Och tack för att du påminnde mig om hur det faktiskt är när man kommit dit! I allt så glömmer jag nästan bort de! :) Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0