Trail at hand

Ni anar inte hur bra jag har sovit! Sov hela natten utan att vakna, eller ja vid kl 6 sparkade Jonas till mig så jag vakna så då sov jag oroligt efter de så då vakna jag vid 7 och 8. Men i alla fall! Åhh vad många problem löstes igår!
 
Åker hem idag. Anna var och red Tura igår så ska nog inte ta och rida idag utan träna på ett trail at hand mönster med henne. Sen kommer förmodligen Kikki hit imorn och rider henne så att jag har tid att pyssla med annat!
 
Mönstret!
 
För er som inte vet så är trail en western gren och ett mönster kan se ut som de på bilden. Och trail at hand är samma sak som trail bortsätt från att man leder hästen genom mönstret istället för att rida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0