13/12-2012

Lucia idag! Någon som åt några lussebullar?
Imorse klev jag upp och tog ut hästarna, red och mockade. Sen kom jag hem och gjorde mig iårdning och pratade lite med mamma. Efter de tog jag bussen till Lillån och gick och hälsade på min gamla prao plats (mammas jobb, tandläkaren) och slipade ner en vass tand. Efter de var de raka vägen till Örebro för att handla julklappar! Vart till och med klar! Skönt att ha de avklarat! Jag och stackars Jonas sprang runt i en massa butiker!

Anledningen till att jag inte var i skolan idag är för att jag går hos tandläkarn i Lillån och då endast skulle ha missat typ lucia firande på skolan och eftersom att jag kände på mig att jag skulle komma hem rätt sent så tyckte jag de var bättre att rida istället eftersom att jag ändå bara missade ännu ett luciatåg! Och även efter tandläkarn! Jag hade typ hunnit tillbaka till skolan tills vi slutade så åkte till Örebro.

En trött och sliten Erika! Godnatt med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0