23 December 2012

Nu har jag slagit in alla julklappar! Hur mycket har man köpt egentligen? Fast jag älskar att ge presenter! Att få är inte alls lika kul. Det klart man blir glad men jag älskar att göra folk glada och ge presenter eller baka åt folk osv!
 
Red Tura idag. Jag och mamma red barbacka på en åker. Kanske ska tilläga att hon red Sheeba. På väg till åkern såg vi en älg som stog på just den åkern vi skulle rida på, vi rpatar alltid högt men då började vi prata hörgre för att den skulle springa iväg, den stog rätt länge och tittade men sen sprang den. Tura vaqr hyper pigg som vanligt och jag var som en liten nybörjare och skumpa som en liten vante från tid till tid.
 
Nu ska jag sätta mig och vila lite och om ett tag ska jag nog ner och ta in hästarna. Resten av kvällen sen ska jag väll vila och sen fota granen när alla barn har pyntat den. Vi bruka alltid ha gran kanske en vecka innan julafton men i år har det inte blivit av helt enkelt!
 

Kommentarer
Postat av: Agnes

Tvärtom för oss, vi pyntar alltid granen i sista sekund men i år gjorde vi det redan förra veckan, haha! (;

Svar: Haha!
Erika

2012-12-23 @ 19:14:44
URL: http://agnushia.blogg.se
Postat av: Agnes

Btw, suuuperfina bilder du tar! Du är ju skitbra på att fota vad jag sett nu, du skulle bara våga påstå något annat! :o

Svar: Tack :) Men då har jag ju valt ut dom bästa också ;) Tro mig alla bilder blir ju inte sådär ;)
Erika

2012-12-23 @ 19:22:19
URL: http://agnushia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0