29 december 2012

Jahapp, vad har jag hunnit med hittills då? Ungefär ingenting! Haha, Måste komma på något vettigt att göra snart annars kommer jag börja klättra på väggarna! 
Jag fick ju en bok av mamma o pappa i julklapp och igår läste jag ut den. Den var seriöst jätte bra! Bästa boken jag läst. Jag kanske ska skriva lite vad den handlade om och så och lägga upp här? 
 
Imorgon vet jag att vi får hem gäster vid 6 tiden på kvällen så jag planerar på att röra mig hemåt imorogn kväll och sova hemma en natt innan jag åker hit igen för att fira nyår. Sen saknar jag min prinsessa så kanske får för mig att ta och fota henne lite på måndag morgon innan jag åker? Jaja vi får se! 
 
Nej men nu ska jag hitta på något att göra! Ska även försöka hitta lite insperation och få upp en massa roliga inlägg på bloggen! GE MIG EN MASSA ROLIGA TIPS PÅ VAD JAG KAN SKRIVA OM!
 

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag tycker alltid det är lite kul med lite fakta om den som skriver.. T.ex. här om dagen gjorde jag en "12 saker ni inte visste om mig.." eller att man skriver något om sig själv? Har du en stark åsikt om något du skulle kunna dela med dig av..? Gör det! Sånt gillar jag att läsa bl.a.! :)

Svar: okej:) Ge mig något att ha en åsikt om ;)
Erika

2012-12-29 @ 15:40:57
URL: http://agnushia.blogg.se
Postat av: Rebecka Fredriksson

Vart står din häst? :D

2012-12-29 @ 21:54:06
URL: http://rebeckabinkle.blogg.se/
Postat av: Marlene

Fin blogg :)

2012-12-30 @ 00:39:14
URL: http://nattstad.se/marl3n3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0