31 december 2012

Årets sista dag är på väg mot sitt slut! Det är bara några timmar kvar! Detta år har för med sig mycket skratt och mycket tårar. Mycket bra och mycket dåligt. Men jag sörjer inte för de dåliga, jag lyfter huvet och hittar något ljus i varje mörkt rum, jag ser possitivt på allt! Det som inte dödar mig gör mig starkare, så nu är jag starkare än någonsin!
Jag vill önska alla mina kära läsare ett riktigt gott nytt år och jag hoppas att ni är lika peppade som jag är och att ni detta år kommer fortsätta att vara med mig här. Nu ska jag starta om på nytt och ni ska få en massa roligheter på bloggen detta år! 
 
Gott nytt år på er!
 
 
Dagens frukost var hummer! Haha åt lite yoghurt imorse men de räknas inte typ. Så åt frukost vid kvart i 5 eller något! Och nyss åt jag plankstek! Så otroligt gott, menjag har nog ätit så jag klarar mig för hela 2013!

Kommentarer
Postat av: leavanny.blogg.se

GOTT NYTT ÅR! :D

2012-12-31 @ 21:23:35
URL: http://leavanny.blogg.se/
Postat av: leavanny.blogg.se

SV: ja, jag bor i Finland ^^

2012-12-31 @ 22:15:13
URL: http://leavanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0