Bloggen tar tid!

Jag vill inleda med att säga att jag tycker denna blogg börjar ta sig uppåt! Jag är dels stolt över mig själv då jag har tagit mig själv i kragen och börjat blogga ordentligt! Jag har ju haft perioder med mindre uppdatering osv. Men detta vet nog de flesta seriösa bloggarna, bloggen kräver extremt mycket tid! Man får nästan tänka på den 24/7! Är man nånstans, gör man nånting så ska man ta bilder. Man ska sitta och planera och skriva välskrivna inlägg och kontrolera stavning osv. Detta kräver massa tid! Och vem har tid att sätta sig vid datorn och blogga flera gånger om dagen? Helst ska ju inläggen vara utspridda och inte alla bara på kvällen! Jag sitter ofta och gör tidsinställda inlägg som ska komma upp på dagarna och om jag vet att jag inte kommer hinna/orka blogga så mycket dagen efter så förbereder jag ofta lite fler tidsinställda inlägg.
Jag hatar att skriva korta meningslösa inlägg! Och mest av allt! Inlägg utan bilder! Jag tar hellre gamla bilder än publiserar ett inlägg utan bild! För jag vet hur ointressant de är att läsa inlägg utan bilder! Det är mycket roligare att läsa en blogg med massa fina bilder!
 
Så om man inte alltid uppdaterar jätte mycket och jätte bra så är de antagligen för att man inte har tid. VI alla har ett liv utanför bloggen!
 
Favorit i repris ;)
Jag och Jonas i Finland i sommras! Det var mamma som tog denna underbara bild!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej!
Nu har jag skapat en shop till min hemsida, förtillfället begagnade kläder och accessoarer till väldigt bra priser. Så småning om kommer det mer. Kika gärna in :) Ha en bra dag! / Rebecca

2012-12-05 @ 10:50:54
URL: http://www.missrebecca.se/shop-13763033
Postat av: emelie

måste passa på att göra lite reklam om min tävling jag har på min blogg där kan du nämligen vinna ett tagelarmband flätat ev tagel från dina egna häst, medryttar häst eller liknande, och vem vill inte ha med sej sin häst i ett vackert smycke och speciellt när man inte längra har hästen vid sin sida så är det ett vackert minne!

För att vara med klickar du in på http://mlieaxelsson.se och läser tävlingsinlägget det är väldigt lätt allt du behöver är en fin vinterbild :)

2012-12-05 @ 18:29:59
URL: http://mlieaxelsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0