Godag!

Jahapp hur ser min dag ut idag då? Jo jag ska vara här hos Jonas ett par timmar till (vet ej hur många) sen ska jag röra mig hemåt, vi har lite gäster som kommer ikväll som ska fira nyår hos oss men eftersom att jag inte ska fira nyår hemma så åker jag hem idag för att få träffa dom lite i alla fall! När jag kommer hem ska jag väll umgås med alla och hälsa på min lilla skönhet! Jag hade ju planerat att ev. fota Tura i snön imorgon men.. det ser ut som att snön är på väg bort ! Om de nu absolut ska vara vinter en gång om året så kan vi väll få ha lite snö istället för slask...
 
Vill ju ha såna här fina bilder fast i snön!

Kommentarer
Postat av: Rebecka Fredriksson

Frän bild!
Sv; Okej, nej hon var väldigt lik en häst som står i Svärtinge :)

2012-12-30 @ 12:59:53
URL: http://rebeckabinkle.blogg.se/
Postat av: Tovvsan

Hej! Asfina hästar!! Lust att kolla min blogg med? :)

2012-12-31 @ 12:40:15
URL: http://live-your-dreams.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0