Huvudvärken som aldrig ger sig

Halloj! Jag är helt död! Jag känner mig verkligen hjärndöd! Skolan sliter otrligt mycket känner jag, jag är otroligt stressad! Jag är otroligt stressad över att inte hinna med allt! Och imorn har jag svenska prov! Jag blir OTROLIGT besviken på mig själv om jag inte får minst D! Jag gåller verkligen på att höja mina betyg och vill inte stå still! I 8an fick jag B och de var precis på gränsen till A på ett prov och om jag klarade de då så klarar jag detta nu! Har även en film grej på bilden som ska in och ändra lite på min Titanic berättelse! Åhh Jag är stressad, vet att det är mycket mer som kommer krypande! Har verkligen panik!
 
Och inte nog med de så har jag världens huvudvärk! Jag har haft ont sen i tisdags! Det känns som att någon slagit mig med en hammare i huvet. Jag har ont 24 timmar om dygnet och INGENTING hjälper! 
Jag funderar på att söka upp en läkare eller en optiker.
 
Bjuder på en härlig sommar bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0