Jag orkar inte mer!

Vart att må jätte dåligt idag pga att jag bara fick E på mitt svenska orov jag gjorde i fredags. Inte nog med de så efter idrotten säger min idrottslärare att hon måste prata med mig. Hon sa att hon har satt F på mig (betygen sattes igår). Hon hade tydligen inte tillräckligt med underlag.... Visst jag har inte alltid ombyte men är med varje gång även om jag inte har det och det finns dom i klassen som ALDRIG byter om men dom är godkända... Sen skulle hon skylla på att jag har varit borta så mycket, fel igen... Jag har varit borta sammanlagt MAX 3 veckor under denna termin! Och lärarna MÅSTE informera om man är på väg att få F så att eleven får en chans att göra något åt de men de har inte hon heller gjort... De enda jag har hört om hur de går är på utvecklingssamtalet och då hade hon skrivit att de gick jätte bra!! Jag är otroligt arg och ledsen för i 7an satt jag bara på läktaren, jag var aldrig med och i 8an var jag med då och då men vart alltid godkänd! Jag har seriöst gråtit över detta och kommer gråta mer... Första gången jag får F i något.... Känner min så orättvist bedömd! Imorgon ska jag gå till rektorn. Nu är de inte jag som inte har kämpat för de har jag, nu är de faktiskt lärarens fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0