Paket

Hämta ut mitt paket från horze idag! Det var ett par thermoridbyxor och ett par benreflexer till Tura. Mamma hade även lite saker i paketet men det intresserar nog inte er!
jag hade ett par thermoridbyxor men använde aldrig dom förra vintern och i år när jag testade dom fick jag inte igen knappen! Kändes lite som ett nödläge eftersom att det är så kallt så fick kosta på mig ett par!
 
Vart ingen ridning eller mockning idag! Mia var här och red, mocka och gjorde hö påsar! Skönt att ha medryttare så att man inte alltid måste vara där!
Har ni några medryttare? Vad tycker ni om att ha medryttare? Vill gärna höra allas åsikter!
 

Min förra medryttare Julia! Tyvärr hade hon inte tid att rida kvar här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0