Smulan har flyttat

Som ni vet har vi hjälpt en vän till oss med hennes två hästar som står på våran gård. Vi har hjälpt till med in och utsläpp och ridit Lajos och Smulan. Smulan hjälpte vi till med att göra fin inför försäljning då Marika inte orkade ha kvar henne. Smulan har varit underbar att rida! Hon är den roligaste ponnyn jag någonsin ridit! Säg namnet på vilken ponny som helst som jag ridit på så är Smulan roligare! Igår var en familj och provred henne och idag kl 4 var dom och hämtade henne. Känns otroligt tråkigt! Jag gillar verkligen henne och om inte vi redan hade haft 6 hästar så hade jag och mamma lätt köpt henne! 
Så nu känns det lite tomt! Lajos som nu blev själv har fått flytta till vårat stall och bor med våra hästar nu! Jag har ridit Lajos en gång så det ska bli kul att få lära känna henne och träna lite hoppning och dressyr på en storhäst och en häst som inte blir en snigel när man kommer ut på banan (pratar nu om Sheeba som blir en riktig snigel!)
 
Söta Smulan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0