Tura rullar sig i snön

Jag tror nog att Tura gillar snö! Detta var inget jag märkte förra vintern men denna höst/vinter har jag märkt att när jag rider när det är snö så är hon jätte pigg! Spelar ingen roll hur mycket hon har gått så är hon verkligen tok pigg och vill bara springa som en galning! Haha så gulligt!
Idag var hon så klart som om hon stått i en liten spilta i en vecka! Haha. Men jag kan ju inte låta henne springa så fort hon kan varje gång. Så idag tränade vi lite intervaller. Eftersom att hon inte riktigt har orken till att trava sakta så gjorde jag så att hon fick trava sakta några meter och ökad trav några meter och sen sakta trav några meter. Detta gick väldigt bra och hon lyssnade riktigt bra faktiskt! Är så stolt över min lilla diamant! 
 
 Haha Tura rulla sig direkt när hon kom ut! Täcket som var marinblått vart vitt;)

Kommentarer
Postat av: Klara

Sv: Tack du med :)

Allt bra idag?

2012-12-21 @ 21:55:11
URL: http://photoplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0