Onödig skoldag

Imorse när ja stog o väntade på bussen så efter 20 min så hade den inte kommit så gick t stallet där mamma o Jonas va då dom skulle ut o rida så jag tog o hämta Trissan o följde me sen så mocka vi o gick hem o åt o då hade klockan hunnit bli 10 över 11 o då skulle Sofia till dagis så jag o Jonas fick skjuts in till stan.
Då hade jag en lektion som de va en timme kvar på men va anmäld så att ja behövde inte gå på den o nästa lektion började 13.50 så följde me Jonas till lindeskolan o va där o gick sen t skolan för min lektion men hade igentligen inte behövt gå på den för den va bara 20 min idag ist för 40 så då hade jag 40 min rast... Hade jag vetat att den bara va 20 min hade jag inte behövt gått på den utan bara bett pappa anmäla mig o gått upp t skolan senare.

När ja kom hem så satte jag mig o kolla igenom hööks katalogen som kom idag o plugga lite o stack sen ut o red med Anna o kom hem, duscha o åt o stack sen hem till älsklingen. Så sitter hos älsklingen just nu:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0