Dagen

Var ju som sagt i Örebro idag, sprang runt där i några timmar, fick dock inte så mycket med mig hem och speciellt inte det jag faktiskt skulle leta efter, glömde ju totalt bort det! Skulle leta efter lite saker till mina naglar men nej det kom man inte ihåg! Fick dock med mig skärmskysdd till telefonen och ett par skor! Kan ju säga att dom där skorna behövde jag!
Sen när vi åkte från Örebro så var det raka vägen till Linde då Jonas skulle göra en sak och då passade jag på att köpa ett vadderat kuvert då jag ska skicka iväg en sak.
 
Nya skorna!
 
I affären så fanns dessa skor i svart, med svarta snören, vit med rosa snören och dessa blåa med orangea snören men jag ville ha dessa med rosa snören och hon i butiken var så gullig och bytte till mig! Ett stort + till sånna vänliga personer som hjälper till och försöker göra en så nöjd som möjligt!
Skorna är köpta på Bianco footwear.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0