Inte ens en månad kvar

Insåg just att det inte ens är en månad kvar tills jag börjar skolan! (börjar den 21 augusti). Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är orolig över hur det kommer sluta. Jag har varje termin sagt att jag ska börja plugga mer men aldrig riktigt gjort det. Nu sista terminen i 8an hade jag lyckats skärpa till mig lite men långt ifrån tillräckligt! Men nu måste jag ta mig själv i kragen och börja plugga! Jag kan inte hålla på och lämna in allting sent, ha massa omprov och nästan aldrig plugga! Hur jobbigt det än blir en bit in på terminen så är det bara ett år kvar sen börjar jag gymnasiet.
Hur känner ni inför skolstarten?
 

Kommentarer
Postat av: Jonna - Tanneryttarna

Jag har också bara ett år kvar till gymnasiet..
Jag är också sämst på att plugga , börjar plugga försent och gör ofta omprov. INTE BRA! Jag både längtar och inte längtar tills skolstarten , både för att alla mina vänner kommer vara hemma och man vet vart man har allt med rutiner och så men jag är skolless och trött på läxor osv som skolan innebär :(

2012-07-28 @ 21:24:11
URL: http://tanneryttarna.blogg.se
Postat av: STOCKHOLMSJENNA- Livet som ryttare i storstan

SV: den är köpt på mitt jobb, Lyckås Ridsport.

2012-07-29 @ 10:40:06
URL: http://stockholmsjenna.se
Postat av: Melina

Så fin polle! :>
Hehe, jag ska börja nian, känns jätte jobbigt faktiskt, vill verkligen inte gå ur nian.. :/

2012-07-29 @ 13:24:48
URL: http://goldenhorses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0