Lyckan

Åhh vad jag vart glad igår när jag kom in i stallet och sprang in i Turas box (dom stog inne några timmar för att det var så varmt) och kramade om henne och hon tittade på mig med sina stora fina ögon och hade öronen framåt. Det såg verkligen ut som att hon tyckte det var kul att se mig! Åhh vad jag saknar min prinsessa! På måndag när jag kommer hem ska jag ut och ta en lång härlig ridtur på min fina! Och sen börjar hårdträningen, ska få bort hennes mage och bygga upp hennes muskler och verkligen ta tag i träningen och utbildningen och försöka se till att rida för Angelika oftare!
 
För övrigt är allt som vanligt hemma på gården förutom att när hovslagarn var hemma häromdagen så plockade vi av Sheeba bakskorna så nu är hon väldigt öm bak men vi får se hur det går och hoppas på att hon kan gå utan skor bak!
 

Kommentarer
Postat av: Daniela - Fälttävlansryttare

Hej!
Allt bra? :)

Kika gärna in på min blogg om du får tid över, lovar att du inte kommer ångra dig :)

2012-07-27 @ 18:16:29
URL: http://powerpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0