Men katten då! Osten var till åsnan!

Klockan ringde 9 imorse! Då vare bara att sträcka på sig (vilket tog 20 min) och sen gå ner och äta oach hoppa in i duschen. 20 i 11 åkte vi in till polisen och fixade mitt och Jonas leg! Det ska ta ungefär 5 arbetsdagar innan jag får det och vi får hoppas att det inte tar längre tid för jag måste få det innan vi åker till Finland så att jag kan hämta ut mitt paket från hööks! Kommer få en hel del panik annars! Men men.
Var även och köpte en ny bikini då min gamla var alldeles för liten!
 
Ikväll ska jag rida för Angelica för första gången på år och dar! Det har bara kommit massa i vägen och så men nu så! Jonas är så otroligt snäll och följer med och fotar mig! Så ikväll kan ni bara vänta er en fet bildbomb!
 
Bild från i april! Har inga andra just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0