Underbart!

Red min underbara idag för första gången på 1,5 vecka! Red ut och hon var riktigt pigg och mysig! Hon har ju blivit rider några gånger av Pauliina medans vi var i Finland! Men i alla fall så tyckte vi båda att det var riktigt kul! Nu är jag i Vedevåg hos Jonas i en vecka så kommer inte kunna rida Tura på en vecka igen:( men men.

Efter att ha ridit idag så packade jag om väskan och fixade lite och sen åkte vi in till Linde och köpte lite mjölk och smör (Jonas föräldrar inte är hemma förens på måndag) och jag hämtade ut ett paket med ett flugtäcke jag köpt till Tura och sen åkte vi till station och hämtade Jonas kompis Tintin som ska vara här i en vecka. Just nu sitter Jonas och Tintin och spelar och jag sitter och läser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0