Bloppis

Tänkte ha en liten bloppis nu då jag fortfarande har lite utrustning kvar efter Lillis.
 
 
Säljer min allroundsadel nu då jag inte har nån häst som den passar på längre. Är extremt skön och bra! Inget annat slitage än de på bilden! 16-16, 5" normalbom.
Pris 900kr
 
 
Jag köpte sadeln för 2500kr för ca 2 år sen. Inte mycket använd och har bara hängt o tagit plats. De är en allround sadel av märket horse saver 16" normalbom och har suttit på ett grövre varmblod. Är en skön och bra sadel!
Pris 500kr -SÅLD!
 
 
kvalitetssadel Fin westernsadel 16" quarterbom. En otroligt skön och bra sadel. Säljer den då jag fick ta bort hästen jag hade den till och den inte passar min nya häst.
Pris 4500kr
 
 
Säljer nu min Claridge House förbygel med avtagbar martingal strl. cob då jag inte har nån användning för den längre. endast använd ett fåtal gånger. Är i Nyskick!
Nypris: 219kr
Mitt pris: 100 kr  SÅLD
 
 
Säljer mina svarta Equi-Guard trängboots då jag inte har nån häst som dom passar på längre. Strl. cob/M. Sparsamt använda och är i fint skick!
Pris 100kr
 
 
Säljer nu ett par svart benskydd strl. full då jag inte har nån användning för dom längre. Lite slitage på insidan men inget som syns när dom sitter på. Fläckarna på bilden är vatten då jag precis hade tvättat dom när bilden togs!
Pris 50kr  SÅLD!
 
 
Mail: [email protected]
 
Vid snabb och smidig affär så kan jag sänka priset lite.

Kommentarer
Postat av: Ebba

hej var finns alla grejer flera jag är intresserad av =)

2012-06-28 @ 17:17:33
URL: http://bebbacarlstrom.devote.se
Postat av: julia leander

Menar du 500 kr för den andra sadeln??? :D

2012-06-29 @ 11:38:38
URL: http://julialeander.devote.se
Postat av: Linn

Hej! jag har mailat dig ang horse saver sadeln som jag är mkt intresserad av jag hoppas den finns kvar då jag har letat ssom en TOK! efter en billig fin sadel :) snälla svara på mailet.

2012-07-16 @ 23:07:46
URL: http://linnbjorling.devote.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0