Girl you're my angel

Planerna för ridningen vart inte riktigt som planerade. Tänkte ju träna intervaller idag men när jag kom till stallet så såg jag att det stog två hinder på banan så jag kom fram till att testa att hoppa Tura eftersom att jag aldrig gjort det på henne.
Hon är skit rolig att hoppa på! Man måste vara bestämd och driva för att hon ska hoppa men jag är ju van vid att man måste vara bestämd och inte tveka efter Lillis för tvekade man minsta lilla med henne så stanna hon eller sprang förbi. Jag hamnade på 40cm idag, hon klarar nog mycket högre men ville inte hoppa för mycket när hon inte har hoppat på så länge. Men det var riktigt kul att rida och det är dagar som denna som man bara går runt och ler av lycka och är extremt glad över att man håller på med hästar och detta bevisar att det är värt allt slit!

Efter ridpasset så släppte jag Tura lös på banan så att hon fick springa av sig och leka lite! Det uppskattades minst sagt!

Här kommer några bilder men senare kommer det även upp en video.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0