Goddagens

Om ett tag ska jag ta och bege mig hemmåt från älsklingen min! Jonas följer tyvärr inte med hem idag så blir ensam men då kan jag ju passa på att rida och jobba!

Idag hade jag tänkt att köra lite intervaller och sånt med Tura. Har varit lite dålig med att rida Tura på bana på sistone men nu när det är sommarlov och jag har fått lite mer motivation så ska jag ta tag i det igen och ska se till att bli fotad så ofta som möjligt! (tror dock ej att det blir något fotande idag).

Sen ikväll så har jag ingenting att göra så då kommer jag ha massor med tid att blogga! Ska försöka blogga så mycket som möjligt när jag har tillgång till dator och så nu när jag inte kan bloga från telefonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0