:S

Idag skulle vi rulla iväg till mantorps kliniken för ett nytt återbesök med Grim.
Men dit kom vi aldrig, efter en mycket kort bit blir vi stoppade av en bil som vinkar som jag vet inte vad, slår på varnnings blinker och Michaela säger Erika det har hänt något för det blev alldeles tyst o lugnt i transporten.

Jag hoppar ur bilen i farten och på min sida då så möts jag av en syn som jag aldrig i hela mitt liv trodde jag skulle mötas av.
 
Min älskade älskade Grim hade fått panik i transporten.
Tagit sönder transport grimskaftet, kastat sig runt ( ja han åker bredare då han är van att åka bredare när vi kör honom vilket har gått mycket bra tidigare)

Jag möts av att Grim hänger på bak rampen.
Han har alltså sparkat sönder den lilla luckan för JA den var stängd!!
Vi har alltid luckan stängd aldrig att vi kör med öppen de finns inte i vår värld.
 
Taget från: http://eriikapettersson.blogg.se/
För hela berättelsen gå in på hennes blogg.
 
 
Usch! Hoppas att jag aldrig behöver vara med om detta! Jag skulle seriöst få panik!
Förresten, Erika som var med om detta har gjort mina senaste bloggdesigner!

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag önskar inte ens min värsta fiende att detta ska hända någon.
Det var hemskt, men Grim mår toppen idag. :)
Åh jag är så glad för att han inte skadade sig.

Han fick några skrubb sår osv.
Men inget annat o de är jag otroligt glad över, min fina Grim trodde de var slutet för oss.
Men han överlevde med inga skador oså.

2012-06-21 @ 16:00:13
URL: http://eriikapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0