Svar på frågestunden

Har du ramlat eller gjort illa dig när du ridit?

Ja de har jag gjort ett antal gånger! har tex fått en fraktur i axeln, massvis med hjärnskakingar osv. sen har jag varit med om värre olyckor med hästarna när jag inte ridit.

Några hästsaker du önskar dig? :]

Finns ju hela tiden massa saker jag vill ha i hästväg men just nu önskar jag mig väll mest en ny pad till westernsadeln, nya rid jeans och en ny grimma (har dock massa men ändå älskar grimmor)

image description

Häst/ponny
Ridhus/ridbana
Sommar/vinter
Hoppning/dressyr
Sadel/barbacka

Va vill du jobba med när du blir stor ?

Jag vet inte riktigt men har funderat på häst massör/kiropraktor men vet inte vet inte om jag vill jobba med nåt i häst väg eller inte

image description

Hur gammal e du ?:)

Jag är 14 blir 15 i september:)

Vad är din värsta mardröm? :)

Hmm vet inte riktigt, antingen at typ plågas riktigt mycke till döds eller att förlora en familje medlem eller nåt liknande:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0