Gårdagens ridtur

Red barbacka på Nikko igår och Jonas gick med Steffe då han inte orkade rida då han hade träningsvärk från i förrgår när vi var ute och gick ca 2-3 mil.
Har inte ridit Nikko på ett bra tag men han var riktigt snäll och mysig idag! En awesome ridtur bortsett från att Nikko var för feg för att gå i leran så han skulle hoppa över och hoppa så att jag smällde benet rakt i ett träd och när han fortsatte gå så drogs mitt ben bakåt och klämdes och eftersom att trädet hamnade på insidan av benet och jag slutade glida bakåt utan bara benet åkte bakåt så hade jag brutit benet om jag inte fått Nikko att stanna.
Men bortsätt från den lilla händelsen så var det en underbar tur!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0