Minnen...

Suttit och kollat igenom lite gamla bilder på datorn och hittade massa bilder som väcker en hel del minnen! Tänkte dela med mig lite av dom bilderna!

Min första tävling! Tävlade clear round på min ridskolefavorit
Early Grey
När  jag galloperade full fart genom skogen på min kusins mammas
C-ponny Chiba för ca 4 år sen!
Midsommar förra året när jag red Chiba igen för första gången på
4 år!
Lillis och jag förra vintern! Då var jag så extremt lycklig! De va innan
allt bara gick åt skogen!
Lillis och Nikko förra våren, hon vart jämt så mörk på våren!
Tora nån gång under dom 6 veckorna vi hade henne..
Timo förra vintern
Första gången jag tränade NH med Lillis
När jag va och fick mitt ryttarintyg och fick rida min lilla favorit
Early igen!
Bettys 2års dag
Brunte och Lillis första gången dom träffades!
Lillis och Timo dagen efter dom kom. Börjar nästan gråta varje
gång jag ser denna bilden! Lillis va så sjukt magen och eländig ! :(
Lillis sista dag :
Lillis sista måltid!
Sista gången jag satt på henne.
Säger hejdå:'(

De va lite minnen, kanske kommer fler senare idag eller nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0