Svar från frågestunden!

Victoria

Är din häst en frieser? :) Har lixom en ;)

Svar: Nej de är hon inte, hon är en nordsvensk travmodellen men påminner lite om en friser:)


Maja

Vart gör du din header?

Kram ♥

Svar: Jag gör inte min själv utan har en jätte gullig tjej som gör dom åt mig! :) 
Länk till hennes blogg: http://eriikapettersson.blogg.se/

image description


Hanna & Vendela

Hej,jätte fin blogg!:)
Svar:
Tack så mycket! :)


1.Hur gammal är du?
Svar:
Jag är 14 och blir 15 i september:)

2.Vad heter din häst?
Svar:
Hon heter Klövernatura men kallas för Tura

3.Tävlar du?
Svar:
Nej inte nu men de finns planer för de i framtiden! :)

4.Hur stor är din häst?
Svar:
ca 150cm

This or that:

Sadel/barbacka
svart läder/brunt läder
skimmel/fux
John whitaker/kingsland
hoppning/dressyr (måste faktiskt säga båda!)
ridskor/ridstövlar
blått schabrak/rött schabrak

Vet inte så mycket om dig eftersom jag inte kollat din blogg innan men ska försöka att kola in den varje dag ;)

Kram – Hannah





Jessica

Vad är du mest intresserad av inom hästeriet? (hoppning, dressyr, Nh, western osv)

Svar: Jag är ganska mycket av en allround ryttare men håller mäst på med western för tillfället så jag utbildar min häst i de men ska ta tag i hoppningen och dressyren igen inom snar framtid. Men har riktigt svårt att säga vad jag gillar mest! :)


Och varför, finns det någon gren du ansolut aldrig skulle vilja hålla på med och varför?:)
Svar:
Fälltävlan! Med tanke på att hindrena inte går att riva så kan det ske allvarliga skador osv. Darför skulle jag ALDRIG rida de.

 



Maxine Palm

Hejsan! Mycket fin blogg!

Vi tänker såhär, du sitter i en bil. Och åker förbi en hästhage där det står hästar, måste du alltid kolla på hästarna eller du ignorerar? :)

Svar: Tack:) Jag kollar ALLTID! Jag måste verkligen se vad de är för hästar och hur stora dom är o allt! :)

 

Isabell Selling

hur läge har du ridit? <3 :)

Svar: Jag har ridit i ca 7 år :)


image description


OLIVIA CARLSSON- American Paint Horses

Quarter/Paint
Häst/ponny
Unghäst/äldre häst
Pigg häst/mindre pigg häst
Rastävling/wras

Hur ser din framtid ut (hur vill du att det ska vara...)? :)
Svar:
Jag vill ha ett långt bra liv med massa framgångar och jag vill ha min lilla Tura vid livet tills hon dör av ålderdom. Vill även få ett känt namn inom hästvärlden! T ex. som känd ryttare eller ett känt märke eller nåt. Vet inte riktigt hur jag vill ha de i framtiden, har inte planerat allt för mycket.:)


Kommer du skaffa dig en Quarter eller en Paint i framtiden?
Svar:
Ja de är de väldigt troligt att jag kommer göra!:)


Mål med din häst/ridning?
Svar:
Jag har som mål att utbilda Tura till en så bra western häst som hon kan bli! Sen ska jag även ta upp hoppningen och dressyren och har även som mål att inte komma ifrån de utan hålla det uppe.

 

Anonym

Har du egen häst? Hur många hästar rider du? :)

Svar:
Ja jag har en egen häst som heter Tura :) Jag rider oftast bara min häst men de händer ibland att jag hjälper nån anna att rida men de är inte ofta.






Hoppas ni alla är nöjda med svaren! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Tusen tack :)

2012-05-09 @ 20:18:22
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0