Hahahaha gamla minnen!

Hade tråkigt så jag satt och tittade igenom bloggarkivet och såg detta i ett inlägg som jag skrev för snart exakt ett år sen.
 
Det var rätt mörkt ute och av nån anledning släckte jag lampan som var vid Bruntes dåvarade plats istället för vid stalldörren och då vart de typ bäcksvart i stallet men jag såg lite i alla fall. 
 
Jag: Oj vad mörkt de blev.
Börjar gå ut med Brunte
Jonas: Men ser hästen nåt då?
Jag: Ja då hästar har bättre syn än manniskor
Pang! 
då lyckades Brunte gå in i en stolpe i stalletXD
 

Kommentarer
Postat av: isabelle

sv; åh tack så mycket! fin blogg du har, allt bra med dig? :)

2012-11-01 @ 20:46:56
URL: http://isabellemicaela.blogg.se
Postat av: Py

HAHAHAHAAHHAHAHAHAA! Made my day!!

2012-11-09 @ 20:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0