HPV vaccin

Tog första sprutan av tre mot livmoderhals cancer idag. Usch vad ont de gjorde! Visst har jag varit med om att sprutor gjort ont men denna var nog värst av alla! Kan ju ha varit så att jag kanske spände mig lite också för de skulle ju inte vara helt omöjligt! Hade även rätt ont i armen efteråt och är rätt öm nu! Men inte nog med de! Ligger i sängen och är hängig och känner mig helt febrig! Vi får verkligen hoppas att jag mår bättre imorgon så att jag kan gå till skolan! Har verkligen inte tid att vara borta! Men vi får hoppas på det bästa!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej, vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg? allt du behöver att göra är att gå in på min blogg http://www.nattstad.se/ebbaklofverskjold och kommentera att du är med och gör ett inlägg i din blogg om att du är med och tävlar att bli veckans blogg på min blogg :D Lycka till :)

2012-11-28 @ 07:47:17
URL: http://nattstad.se/ebbaklofverskjold

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0