Julklappar och julstress

Åhh julstressen har redan börjat för min del! Har bara köpt en julklapp än så länge! Det är liksom mindre än en månad kvar nu och jag har ingen aning om vad jag ska köpa till någon! Panik! Kanske ska antsälla någon som handlar alla julklappar åt mig! Så någon som vill bli min persoliga julklappshandlare? Haha. Nej men nu är de dags att börja tänka på vad alla ska få! Måste även ta mig till Örebro och till Marieberg och kolla runt. Har suttit en del idag men har ingen ide om vad jag ska köpa till folk! Men men, jag får gå och fråga alla vad dom önskar sig!
 
Någon av mina läsare som börjat handla julklappar än? Eller finns det någon som kanske redan är klar?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0