Sjuk + Tal

Mådde inte inte speciellt bra idag! Men när jag satte mig på bussen insåg jag att de aldrig skulle gå så hoppade av bussen inne i linde o tog bussen som gick 10min senare hem! Kändes jätte värt... Men men. Passade då på att skriva mitt engelska tal som jag ska hålla imorn som jag inte ens hade börjat med! Och tog ut Tura på banan en stund och tränade lite NH och lite fram o bakdelsvändningar från backen och hoppade sen upp och tränade lite och då gick framdelsvändningarna klockrent! Sen har jag bara suttit o vilat upp mig och nu är jag trött men mår inte lika illa så ska ta mig i kragen och ta mig till skolan imorn då jag har både matte prov och sen talet i engelska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0