Veckan som gått

Åhh vad fort denna vecka har gått! Och den enda veckan som går riktigt fort är så klart den veckan jag vill ska vara lång! Har Praoat på mammas jobb vilket är folktandvården i Lillån! Åhh det var riktigt kul! Längtar tills jag gått ut gymnasiet och själv kan utbilda mig till tandsköterska! Dock så var det lite tråkigt eftersom att jag haft sånna arbetstider att Jonas och jag inte riktigt kunnat träffats! Men han var hon mig i tisdags i alla fall. Men nu är jag med min älsklig!
 
Tänkte skriva en liten sammanfatning från veckan med hästarna!
 
TIsdag: Lovisa kom och red på Sheeba. Felicia kom inte då hon var sjuk. Men mamma körde Trissan och hade Betty bakom vagnen och jag red Tura! Det gick jätte bra. Tura var dock jätte pigg.
 
Onsdag: Pauliina, Anna, Jonathan, Jasmina och Sofia red på alla hästar utom Tura och jag och mamma red på Smulan och Lajos på morgonen innan jobbet.
 
Torsdag: Då var det en tjej som kom och provred Tura och det gick jätte bra! Tura lyssnade jätte bra på henne! Sen hoppade även jag upp på henne och visade lite vad jag brukar göra oså.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0