1 oktober 2012

Äntligen hemkommen från skolan! Usch även om dagen var kort så är jag helt slut! 
 
Tog ut hästarna imorse innan jag gick till bussen och vart lite sen så shettisarna fick vi slänga ut eftersom att dom var sist ut. Och självklart när klockan är 9 över (bussen går 10 över) Så ska jag släppa Trissan och då rymmer hon! Fick panik för att jag trodde jag skulle missa bussen men som tur kom pappa då och tog över och jag o Jonas fick springa till bussen som vi precis hann till! 
 
Hoppar över ridningen idag för Tura har gått 6 dagar på raken + att det regnar. Skönt att kunna välja bort ridningen med gott samvete för en gångs skull! Och jag har världens snällaste mamma som har mockat hela stallet! Så behöver inte gå ner till stallet mer än när jag och Jonas ska ta in hästarna ikväll! 
 
 
Mamma hjälpte mig föresten med att byta ut all gammal halmpellets i boxen och fyllde på med nytt! Ser dock ut at vara jätte lite på bilden men de är de inte!
 
Nu ska jag sätta mig och läsa denna bok! Fick hela trilogin av hungergames i en bok av Jacob och Wilma i födeledagspresent!
 
Den är lite tjock! Hehe, men de är bra då har jag något att läsa ett tag!

Kommentarer
Postat av: Norea

Ååååh den är så himla bra! Läste i sträck, haha, tro mig man vill att den ska vara längre när den väl är slut...

Svar: så långt som jag kommit är den skit bra! +att filmen är skit bra
Erika

2012-10-05 @ 21:32:30
URL: http://norean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0