14 dagar

Hej!

Gjorde detta för bra länge sen och otroligt mycket har förändrats! Tänkte nu ta och göra det igen för att se hur mycket som förändrats! Det från förra gången finns i ketegorin "14 dagar" och där kommer även detta hamna!

Dag 01 - Min favorithäst
Dag 02 Hur jag hittade min favorithäst
Dag 03 - Mitt stall
Dag 04 - En bild på stallet
Dag 05 - Hur mitt intresse började
Dag 06 - Det här äter min häst varje dag
Dag 07 - I min ryktlåda
Dag 08 - Mina drömmar
Dag 09 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst
Dag 10 - Min favorit grej i stallet
Dag 11 - Min häst/ponnys vardags outfit
Dag 12 - Mitt mål inom ridningen
Dag 13 - Något som du och din häst gjort som gör dig stolt
Dag 14 - Mina framtidsplaner

Börjar idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0