2 oktober 2012

Vart i skolan idag då! Är otroligt trött! Dagen har ändå varit ganska så bra förutom några grejer... Fick reda på idag att vi har arbetsdag imorgon när vi ska samla in pengar till ett barnhem.. Var sjukt förra veckan så jag missade den informationen men ingen har heller sagt något när jag frågat vad jag missat... Vart aningen irriterad på de... 
 
Och sen till matten... Missade ett matteprov förra veckan och skulle göra det idag. Så jag skulle få 10 minuter på mig att läsa igenom boken. När det gåt 10 minuter så får jag inget prov och fortsätter då läsa igenom boken... När halva lektionen har gått så kommer läraren och säger:
 
 
"Du hinner inte göra provet idag" 
Jag: "Men vad ska jag göra då?"
Hon: "Du får börja på det nya kapitlet så du inte hamnar efter där!"
Jag: "Men jag har ingen aning om vad vi ska göra eller hur ajg ska göra"
Hon: "Dom andra fattar inte riktigt heller"
 
Då vart jag arg! Riktigt arg! Hon lämar mig där och går iväg och har muntligt prov med några under resten av lektionen.. Alla andra hade precis fått en genomgång på 30 minuter och jag vet inte ens vad kapitlet handlar om och jag ska kunna sätta mig och bara göra! Men jag satte mig och lyckades läsa mig till vad det handlade om i boken. Och i slutet av lektionen så går hon runt och frågar alla hur det har gått. ALLA utom mig... ÅHHH ÄR SÅ ARG! Saknar min gamla matte lärare och mentor som jag hade i 7an och 8an!
 
Men resten av dagen flöt på riktigt bra och ritade en sak på bilden som min lärare sa att jag förmodligen skulle på B på! *stolt*
 
Nu sitter jag hos Jonas som sitter och spelar medans jag sitter och stickar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0